Размер шрифта
Интервал
Изображения
 

 

Бишкек шаардык кеңеш Бишкек шаардык кеңештин аппаратындагы төмөнкү бош административдик муниципалдык кызмат орундарын ээлөөгө конкурс жарыялайт:

 Башкы кызмат (Г-А) – 1 бирдик:

Кенже кызмат (М -А) – 1 бирдик:

Кенже кызмат ( М- Б) – 1 бирдик.

 Бардык административдик муниципалдык кызмат орундары үчүн төмөнкүлөрдү билүүгө милдеттүү:

  • Кыргыз Республикасынын Конституциясын,
  • Кыргыз Республикасынын Эмгек кодексин,
  • Кыргыз Республикасынын:  “Жергиликтүү өз алдынча башкаруу жөнүндө”, “Жергиликтүү кеңештердин депутаттарынын статусу жөнүндө”, “Жергиликтүү кеңештердин депутаттарынын шайлоолору жөнүндө”, «Мамлекеттик жарандык кызмат жана муниципалдык кызмат жөнүндө»,  “Жарандардын кайрылууларын кароо тартиби жөнүндө”, “Кыргыз Республикасынын мамлекеттик тили жөнүндө”, “Борбордун статусу жөнүндө”, “Кыргыз Республикасынын ченемдик укуктук актылары жөнүндө”, “Коррупйияга каршы аракеттенүү жөнүндө” мыйзамдарын;
  • Мамлекеттик жарандык кызмат жана муниципалдык кызмат боюнча советтин 2016-жылдын 19-августундагы  №43 токтому менен бекитилген Кыргыз Республикасынын мамлекеттик жана муниципалдык кызматчыларынын этикасынын кодексин;

- Кыргыз Республикасынын Өкмөтүнүн 2012-жылдын 23-июлундагы №517 токтому менен бекитилген,  Кыргыз Республикасында иш кагаздарын жүргүзүү боюнча типтүү нускаманы.
- кызматтык милдеттерди аткаруу үчүн керектүү болгон өлчөмдө мамлекеттик жана расмий тилдерди, ошондой эле чет тилин билүүгө(зарылчылыкка жараша);
- компьютердик жана уюштуруу техникаларды, керектүү программалык продуктыларды колдоно билүүгө.

Экономика, бюджет жана финансы бөлүмү – 2 бирдик

Бөлүмдүн бардык административдик муниципалдык кызмат орундары үчүн милдеттүү түрдө:

- Кыргыз Республикасынын  Бюджеттик кодексин, Кыргыз Республикасынын төмөнкү мыйзамдарын: “Салыктык эмес төлөмдөр жөнүндө”, “Мүлккө муниципалдык менчик жөнүндө”, “Борбордун статусу жөнүндө”, Бишкек шаардык кеңештин 2012-жылдын 28-декабрындагы №2 токтому менен бекитилген Бишкек шаардык кеңештин регламентин билүү.

Экономика, бюджет жана финансы боюнча бөлүм башчы (Г-А) – 1 бирдик

1) кесиптик билим деңгээли:

- жогорку экономикалык, финансылык билим.

2) Иш стажы жана тажрыйбасы:

- жалпысынан 3 жылдан кем эмес мамлекеттик жана/же муниципалдык кызмат стажы же тиешелүү тармактык багыты боюнча тиешелүү кесиптик чөйрөдөгү 5 беш жылдан кем эмес иш стажы;

3) кесиптик компетенттүүлүгү:

- төмөнкүлөрдү билүү:

Кыргыз Республикасынын жалпы мыйзамдарын, ошондой эле жогоруда аталган Кыргыз Республикасынын ченемдик укуктук актыларын;

адам ресурстарын башкаруу жаатындагы;

кызматтык милдеттерин аткаруу үчүн зарыл болгон көлөмдө мамлекеттик жана расмий тилдерди;

- билгичтиги:

иштин артыкчылыктуу багыттарын аныктоо жана стратегиялык пландарды иштеп чыгуу;

проблемаларды талдоо, божомолдоо, жалпылоо, мониторинг жүргүзүү, контролдоо жана аларды чечүүгө жаңы ыкмаларды киргизүү;

башкаруучулук чечимдерди ыкчам кабыл алуу жана алардын натыйжалары үчүн жоопкерчилик тартуу;

кызыкчылыктардын кагылышына алып келүүчү проблемалуу кырдаалдарды өз убагында көрө билүү жана чечүү;

алдыга коюлган милдеттерди чечүү максатында жаңы ыкмаларды колдонуу үчүн мүмкүнчүлүктөрдү издөө;

өз ишин жана бөлүмдүн ишин натыйжалуу пландаштыруу;

бөлүмдөр жана кээ бир кызматчылар менен өз ара аракеттенүү;

чыр-чатактуу кырдаалдарды жөнгө салуу;

- көндүмдөрү:

аналитикалык жана стратегиялык документтерди иштеп чыгуу;

бөлүмдү башкаруу (баш ийген кызматкерлердин ортосунда тапшырмаларды жана милдеттерди туура бөлүштүрүү, мамлекеттик органдын жетекчилигинин стратегиялык максаттарын жана көз караштарын өзүнө баш ийген кызматкерлерге сапаттуу жеткирүү, башкаруучулук чечимдерди ыкчам даярдоо, кабыл алуу жана жүзөгө ашыруу, иштин жаңы формаларын жана методдорун издөө);

маалыматты талдоо, системалаштыруу жана жалпылоо;

ченемдик укуктук актылар менен иш алып баруу жана аларды тажрыйбада колдоно билүү;

натыйжалуу өз ара мамилелерди түзүү, иштиктүү этикеттин ыкмаларын, кеңешмелерди, жолугушууларды өткөрүүнүн ыкмаларын билүү, элдин алдында сүйлөө, мамлекеттик жана расмий тилдерде ишкердик кат алышуу;

компьютердик жана уюштуруу техниканы, керектүү программалык продуктуларды  (Windows, Word, Excel, Power Point, “Токтом Мамлекет Про” маалыматтык-укуктук системаны) колдоно билүү.

Экономика, бюджет жана финансы боюнча бөлүмдүн жетектөөчү адиси (М-А) – 1 бирдик

1) кесиптик билим деңгээли:

- жогорку же орто кесиптик экономикалык же финансылык билим;

2) иш стажы жана тажрыйбасы:

- иш стажына талап коюлбайт;

3) кесиптик компетенттүүлүгү:

- төмөнкүлөрдү билүү:

Кыргыз Республикасынын жалпы мыйзамдарын, ошондой эле жогоруда аталган Кыргыз Республикасынын ченемдик укуктук актыларын;

кызматтык милдеттерин аткаруу үчүн зарыл болгон көлөмдө мамлекеттик жана  расмий тилдерди;

- билгичтиги:

жогору турган жетекчилердин тапшырмаларын сапаттуу аткаруу;

документтерди, маалыматтарды, суроо-талаптарга жоопторду сапаттуу даярдоо;

тиешелүү чөйрөдөгү ата мекендик жана чет өлкөлүк тажрыйбаны талдоо жана аны практикалык иште колдонуу;

кызматтык милдеттерге ылайык өз ишин натыйжалуу пландаштыруу;

жарандардын кайрылууларын кароо жана жоопторду даярдоо;

мамлекеттик жана расмий тилдерде иштиктүү кат алышуу;

командада иштөө;

- көндүмдөрү:

ченемдик укуктук актылар менен иштөө жана аларды практикада колдонуу;

компьютердик жана уюштуруу техникасын, зарыл болгон программалык продуктуларды  (Windows, Word, Excel, Power Point,  “Токтом Мамлекет Про” маалыматтык-укуктук системаны) колдоно билүү.

Уюштуруу иши бөлүмү – 1 бирдик

Бөлүмдүн бардык административдик муниципалдык кызмат орундары үчүн милдеттүү түрдө:

- Кыргыз Республикасынын: “Борбордун статусу жөнүндө”, “Жергиликтүү өз алдынча башкаруу жөнүндө”, «Мамлекеттик жарандык кызмат жана муниципалдык кызмат жөнүндө», “Жергиликтүү кеңештердин депутаттарынын статусу жөнүндө” мыйзамдарын, Бишкек шаардык кеңештин 2012-жылдын 28-декабрындагы №2 токтому менен бекитилген Бишкек шаардык кеңештин регламентин билүү.

Адис (М-Б) -1 бирдик

1) кесиптик билимдин деңгээли:

-жогорку же ар түрдүү профилдеги орто кесиптик билим;

2. Иш стажы жана тажрыйбасы:

- иш стажына талап коюлбайт;

3) кесиптик компетенттүүлүгү:

төмөнкүлөрдү билүү:

Кыргыз Республикасынын жалпы мыйзамдарын, ошондой эле жогоруда аталган Кыргыз Республикасынын ченемдик укуктук актыларын;

кызматтык милдеттерин аткаруу үчүн зарыл болгон көлөмдө мамлекеттик жана/же расмий тилдерди;

- билгичтиги:

жогору турган жетекчилердин тапшырмаларын сапаттуу аткаруу;

документтерди, маалыматтарды, суроо-талаптарга жоопторду сапаттуу даярдоо;

тиешелүү чөйрөдөгү ата мекендик жана чет өлкөлүк тажрыйбаны талдоо жана аны практикалык иште колдонуу;

кызматтык милдеттерге ылайык өз ишин натыйжалуу пландаштыруу;

жарандардын кайрылууларын кароо жана жоопторду даярдоо;

мамлекеттик жана расмий тилдерде иштиктүү кат алышуу;

командада иштөө;

- көндүмдөрү:

ченемдик укуктук актылар менен иштөө жана аларды практикада колдонуу;

компьютердик жана уюштуруу техникасын, зарыл болгон программалык продуктуларды(Windows, Word, Excel, Power Point, “Токтом Мамлекет Про” маалыматтык-укуктук системаны) колдоно билүү.

Конкурска катышуу үчүн төмөнкү документтерди берүү керек:

  • бош орунду көрсөтүү менен өздүк арыз;
  • 3-4  өлчөмүндөгү сүрөт менен кадр учету бою боюнча өздүк барак жана таржымал;
  • нотариус же иштеген жери боюнча персоналды башкаруу кызматтар тарабынан күбөлөндүрүлгөн билими жөнүндө, квалификациясын жогорулатуу тууралуу, илимий даража, илимий наам ыйгаруу тууралуу дипломдун көчүрмөсү;
  •  иштеген жери боюнча персоналды башкаруу кызматтар тарабынан күбөлөндүрүлгөн эмгек китепченин көчүрмөсү;
  • паспорттун көчүрмөсү (паспорттун же инсандыгын аныктаган документтин түпнускасы, конкурска документтерди берүүдө, тестирлөө этабында көрсөтүлөт);
  • мурунку иштеген жеринен сунуш кат.

Талапкерлерге карата талаптар жөнүндө кеңири маалыматты Бишкек шаардык кеңештин  сайтынан: www.gorkenesh.kg жана Кыргыз Республикасынын мамлекеттик кадр кызматынын  сайтынан www.mkk.gov.kg. билсеңиздер болот.

Документтер 2018-жылдын 2-октябрынан тартып 15-октябрын кошуп алганга чейин, (дем алыш күндөрүнөн тышкары), саат 9.00дөн 18.00гө чейин  (тыныгуу убактысы 12.00дон 13.00го чейин) Бишкек шаардык кеңешинде  дареги: Бишкек шаары, Чүй проспектиси 166, 214 кабинетте  кабыл алынат. Сурап билүү телефону 62-26-27.

Эскертүү: Конкурса мындан ары катышуу үчүн кюлган талаптарга ылайык келген талапкерлер гана чакырылат. Талапкерлердин байланыш маалыматтары жана даректери так көрсөтүлүүсү зарыл

 

Бишкекский городской кенеш объявляет конкурс на замещение вакантных административных муниципальных должностей в аппарате Бишкекского городского кенеша:

Главная должность  (Г-А) -  2 единицы:

Младшая должность (М-Б) – 4 единицы:

Для всех административных муниципальных должностей обязательно:

.  Знание:

Конституции Кыргызской Республики;

-Трудового кодекса Кыргызской Республики;

- законов Кыргызской Республики: «О местном самоуправлении», «О статусе депутатов местных кенешей», «О выборах депутатов местных кенешей», «О государственной гражданской службе и муниципальной службе»,«О порядке рассмотрения обращений граждан», «О государственном языке Кыргызской Республики», «О статусе столицы», «О нормативных правовых актах Кыргызской Республики», «О противодействии коррупции»,

- Кодекса этики государственных и муниципальных служащихКыргызской Республики утверждённого постановлением Совета по государственной гражданской службе и муниципальной службе от 19 августа 2016 года № 43;

- Типовой инструкции по делопроизводству  в Кыргызской Республике, утвержденной постановлением Правительства  Кыргызской Республики от 23 июля 2012 года № 517.

- владение государственным и официальным языками в объеме, необходимом для исполнения должностных обязанностей, а также иностранного языка (по необходимости);

- владение компьютерной и оргтехникой,  необходимыми программными продуктами.

 

Отдел организационной работы – 3 единицы

Для всех административных муниципальных должностей отдела обязательно:

- знание законов Кыргызской Республики: «О статусе столицы», «О местном самоуправлении», «О государственной гражданской службе и  муниципальной службе», «О статусе депутатов местных кенешей», Регламента Бишкекского городского кенеша утвержденного постановлением Бишкекского городского кенеша от 28 декабря 2012 года № 2.

Заведующий отделом (Г-А):

1) уровень профессионального образования:

- высшее  - любого профиля.

2) стаж и опыт работы:

- стаж государственной и/или муниципальной службы по совокупности не менее 3 лет либо стаж работы в соответствующей профессиональной сфере соответствующей отраслевой направленности конкретной должности не менее 5 лет;

3) профессиональные компетенции:

- знания:

общего законодательства Кыргызской Республики, а также вышеперечисленных нормативных правовых актов Кыргызской Республики;

государственного и официального языков в объеме, необходимом для исполнения должностных обязанностей;

  • умения:

определять приоритетные направления деятельности и разрабатывать  стратегические планы;

проводить  анализ, прогнозировать, обобщать, проводить мониторинг, контролировать и интегрировать подходы к решению проблем;

оперативно принимать управленческие решения и нести ответственность за их последствия;

своевременно выявлять и разрешать проблемные ситуации, приводящие к конфликту интересов;

осуществлять поиск возможностей для использования новаторских подходов для решения поставленных задач;

эффективно планировать свою работу и работу отдела;

взаимодействовать  отделами и отдельными сотрудниками;

урегулировать  конфликтные ситуации;

  • навыки:

разработки аналитических и стратегических документов;

управления отделом (рациональное распределение поручений и заданий между подчиненными, качественное доведение до своих подчиненных стратегических целей и видений руководства, оперативная подготовка, принятие и реализация управленческих решений, поиск новых форм и методов работы);

анализа, систематизации и обобщения информации;

работы с нормативными правовыми актами и применения их на практике;

построения эффективного взаимоотношения, владения приемами делового этикета, проведения совещаний и встреч, публичных выступлений и ведения деловой переписки на государственном и официальном языках;

владения компьютерной и оргтехникой, программными продуктами (Windows, Word, Excel, PowerPoint, информационно-правовая  система «ТОКТОМ Мамлекет Про»). 

 Специалист (М-Б) – 2 едницы;

1) уровень профессионального образования:

-  высшее либо среднее профессиональное любого профиля.

2) стаж и опыт работы:

- без предъявления к стажу работы;

3) профессиональные компетенции:

- знания:

общего законодательства Кыргызской Республики, а также вышеперечисленных нормативных правовых актов Кыргызской Республики;

государственного и официального языков в объеме, необходимом для исполнения должностных обязанностей;

- умения:

качественно исполнять поручения вышестоящих руководителей;

качественно готовить документы, информации, ответы на запросы;

проводить анализ отечественного и зарубежного опыта в соответствующей сфере и его использовать в практической деятельности;

эффективно планировать свою деятельность в соответствии с должностными обязанностями;

рассматривать  и готовить ответы по обращениям граждан;

готовить деловую переписку на государственном и официальном языке;

работать в команде;

- навыки:

работы с нормативными правовыми актами и применения их на практике;

владения компьютерной и оргтехникой, программными продуктами (Windows, Word, Excel, PowerPoint, информационно-правовая  система «ТОКТОМ Мамлекет Про»). 

 

Отдел по экономике, бюджету и финансам – 2 единицы

Для всех административных муниципальных должностей отдела обязательно:

- знание Бюджетного кодекса Кыргызской Республики, законов Кыргызской Республики: «О неналоговых платежах», «О муниципальной собственности на имущество», «О статусе столицы» и Регламента Бишкекского городского кенеша, утвержденного постановлением Бишкекского городского кенеша от 28.12.2012 г.

№ 2.

Заведующий отделом по экономике, бюджету и финансам (Г-А) - 1единица:

1) уровень профессионального образования:

- высшее экономическое, финансовое образование.

2) стаж и опыт работы:

- стаж государственной и/или муниципальной службы по совокупности не менее 3 лет либо стаж работы в соответствующей профессиональной сфере соответствующей отраслевой направленности конкретной должности не менее 5 лет;

3) профессиональные компетенции:

- знания:

общего законодательства Кыргызской Республики, а также вышеперечисленных нормативных правовых актов Кыргызской Республики;

в области управления человеческими ресурсами;

государственного и официального языков в объеме, необходимом для исполнения должностных обязанностей;

  • умения:

определять приоритетные направления деятельности и разрабатывать  стратегические планы;

проводить  анализ, прогнозировать, обобщать, проводить мониторинг, контролировать и интегрировать подходы к решению проблем;

оперативно принимать управленческие решения и нести ответственность за их последствия;

своевременно выявлять и разрешать проблемные ситуации, приводящие к конфликту интересов;

осуществлять поиск возможностей для использования новаторских подходов для решения поставленных задач;

эффективно планировать свою работу и работу отдела;

взаимодействовать  отделами и отдельными сотрудниками;

урегулировать  конфликтные ситуации;

  • навыки:

разработки аналитических и стратегических документов;

управления отделом (рациональное распределение поручений и заданий между подчиненными, качественное доведение до своих подчиненных стратегических целей и видений руководства, оперативная подготовка, принятие и реализация управленческих решений, поиск новых форм и методов работы);

анализа, систематизации и обобщения информации;

работы с нормативными правовыми актами и применения их на практике;

построения эффективных взаимоотношений, владения приемами делового этикета, проведения совещаний и встреч, публичных выступлений и ведения деловой переписки на государственном и официальном языках;

владения компьютерной и оргтехникой, программными продуктами (Windows, Word, Excel, PowerPoint, информационно-правовая  система «ТОКТОМ Мамлекет Про»). 

Специалист отдела по экономике, бюджету и финансам  (М-Б) – 1 единица:

1) уровень профессионального образования:

-  высшее либо среднее профессиональное экономическое или финансовое образование.

2) стаж и опыт работы:

- без предъявления к стажу работы;

3) профессиональные компетенции:

- знания:

общего законодательства Кыргызской Республики, а также вышеперечисленных нормативных правовых актов Кыргызской Республики;

государственного и официального языков в объеме, необходимом для исполнения должностных обязанностей;

- умения:

качественно исполнять поручения вышестоящих руководителей;

качественно готовить документы, информации, ответы на запросы;

проводить анализ отечественного и зарубежного опыта в соответствующей сфере и его использовать в практической деятельности;

эффективно планировать свою деятельность в соответствии с должностными обязанностями;

рассматривать и готовить ответы по обращениям граждан;

готовить деловую переписку на государственном и официальном языке;

работать в команде;

- навыки:

работы с нормативными правовыми актами и применения их на практике;

владения компьютерной и оргтехникой, программными продуктами (Windows, Word, Excel, PowerPoint, информационно-правовая  система «ТОКТОМ Мамлекет Про»). 

 

Отдел по работе с постоянными комиссиями  – 1 единицы

Для всех административных муниципальных должностей отдела обязательно:

знание Жилищного кодекса Кыргызской Республики, Земельного кодекса Кыргызской Республики, законов Кыргызской Республики: «О муниципальной собственности на имущество», «О товариществах собственников жилых и нежилых помещений многоквартирных домов»,  «Об административно-территориальном устройстве Кыргызской Республики» и Регламента Бишкекского городского кенеша, утвержденного постановлением Бишкекского городского от 28.12.2018г. № 2.

Специалист (М-Б) – 1 единица;

1) уровень профессионального образования:

-  высшее либо среднее профессиональное образование (государственное и муниципальное управление, юридическое, экономическое, техническое, гуманитарное).

2) стаж и опыт работы:

- без предъявления к стажу работы;

3) профессиональные компетенции:

- знания:

общего законодательства Кыргызской Республики, а также вышеперечисленных нормативных правовых актов Кыргызской Республики;

государственного и официального языков в объеме, необходимом для исполнения должностных обязанностей;

- умения:

качественно исполнять поручения вышестоящих руководителей;

качественно готовить документы, информации, ответы на запросы;

проводить анализ отечественного и зарубежного опыта в соответствующей сфере и его использовать в практической деятельности;

эффективно планировать свою деятельность в соответствии с должностными обязанностями;

рассматривать  и готовить ответы по обращениям граждан;

готовить деловую переписку на государственном и официальном языке;

работать в команде;

- навыки:

работы с нормативными правовыми актами и применения их на практике;

владения компьютерной и оргтехникой, программными продуктами (Windows, Word, Excel, PowerPoint, информационно-правовая  система «ТОКТОМ Мамлекет Про»). 

Для участия в конкурсе необходимо предоставить следующие документы: 

- личное заявление с указанием вакансии;

- личный листок   по учету кадров с фотографией  3-4 и резюме;

- копии диплома об образовании, о повышении квалификации, о присвоении ученой степени, ученого звания заверенная нотариально или службами  управления персоналом по месту работы;

- копия трудовой книжки, заверенная нотариально или службами управления персоналом по месту работы;

- копию паспорта (оригинал паспорта или документа, удостоверяющего личность, предъявляется при подаче документов на конкурс, а также на этапе тестирования);

- рекомендательные письма с прежнего места работы.

Подробная информация о требованиях к кандидатам на сайт Бишкекского городского кенеша: www.gorkenesh.rg  и Государственной кадровой службы Кыргызской Республики: www.mkk.gov.kg.

Документы  принимаются   с   3 апреля 2018 года по  17 апреля  2018 года, кроме субботы и воскресенья  с 9.00 до 18. 00 часов  (перерыв с 12.00 до 13.00 часов)  по адресу: города Бишкек, проспект Чуй 166, Бишкекский городской кенеш, кабинет 214, телефон для справок 62-26-27.

Примечание: Для дальнейшего участия  в конкурсе будут приглашены только те претенденты, документы  которых соответствуют предъявленным требованиям. Контактные данные и адреса  претендентов должны быть указаны точно.